Clerc 1.5 => changement des bonus de stats

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Augure
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Clerc 1.5 => changement des bonus de stats

Messagepar Augure » 12 sept. 2011, 11:18

Voici un changement qui me fait bien chier :( vu que j'ai maximisé mon intel et mon critique des sorts sur mes loots, craft et sceau :(


Actuellement en 1.4
Sagesse = 0.75 Puissance des sorts
Intelligence = 0.25 puissance des sorts et 1 critique des sorts

En 1.5 C
Sagesse = 0.75 Puissance des sorts et 0.75 critique des sorts
Intelligence = 0.25 puissance des sorts et 0.25 critique des sorts


On se battra moins avec les mages :D sauf baguette avec concentration mais sniff je vais devoir me ruiner a nouveau pour l'anneau craft :'( ou j'avais mis un bonus intell violet 300 au lieu de sagesse

Par contre il y a des modifs pour certains sorts du clerc et on en ressortirait avec un up surtout pour le 51 Sentinelle avec la modification sur heureux hasard et le nerf pour les hybride senticar et le full inquisiteur avec la modification du sort qui fait que la bolt se lance en instante

Sentinel--Serendipity (Live 1.4): When you criticially hit with a heal, next heal cast time reduced by 1.5 seconds (.5 seconds per point for 3 points max)

Sentinel--Serendipity (Test 1.5): You have a 25% chance when you heal to reduce the cast time of your next heal by 1.5 seconds. The chance is increased by 0.6% per point spent in the Sentinel soul above 26. (at 3/3)

Inquisitor--Corporal Punishment (Live1.4 ): Whenever you Critically hit with your life-based or death based damaging abilities,the damage of your life-based and death-based abilities is increased by 15% (3% per point for 5 points max) for 5 seconds. (Requires 25 points in Inq).

Inquisitor--Corporal Punishment (Test 1.5): Your life based and death based damaging abilities have a 14% chance to increase the damage of your life-based and death-based abilities by 15% for 10 seconds. The chance is increased by 1.2% per point spent in the Inquisitor soul above 26. (at 5/5)

Shaman--Lust for Blood (Live 1.4): Your critical hits with Melee attack abilities cause you to deal an additional 10% damage (per point max 3 points) with your next physical ability.

Shaman--Lust for Blood (Test 1.5): Your melee abilities have a 15% chance to cause you to deal an additional 30% damage with your next Physical ability. This chance is increased 1% per point spent in the Shaman soul above 21. (3/3)

Warden--Overflow (Live 1.4): When you critically hit with a heal, the ally gains Overflow for 15 seconds. The next time they take damage, they receive healing equal to your wisdom. (1/1)

Warden--Overflow (Test 1.5): Your heals have a 15% chance to grant the ally Overflow for 15 seconds. The next time they take damage, they receive healing equal to your wisdom. The chance is increased by 1% for each point in Warden soul above 26. (at 1/1)
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Delizia78
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Re: Clerc 1.5 => changement des bonus de stats

Messagepar Delizia78 » 13 sept. 2011, 00:24

Coucou Augure si j'ai bien compris la sagesse va ajouter du cc au sort ?
Et merde pour le nerf du senti / car
Merci des infos

Lumen
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Re: Clerc 1.5 => changement des bonus de stats

Messagepar Lumen » 13 sept. 2011, 00:59

Et merci à toi Delizia d'avoir été présent pour Fleuve des Âmes dimanche soir comme c'était prévu à ton inscription et d'avoir laissé un mot pour expliquer tout ça !


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